Sinds maart 2026 werk ik bij Maxxium. Na 26 jaar op een scheepswerf te hebben gewerkt is dit een heel andere wereld. Ik ben hier ontzettend warm ontvangen en voelde me sneller thuis dan verwacht. Elke dag is anders ook al is mijn werk op heel wat vlakken hetzelfde. Er is altijd wel wat rumoer en dat maakt het lekker levendig. Ik heb het hier enorm naar mijn zin en merk dat deze overstap verrassend goed bij mij past.