Marketing

Nieuwsgierigheid is de basis van de Marketing afdeling. Nieuwsgierig naar je doelgroep, naar de data van je merk. Zowel de verkopen als merkbekendheid. Maar ook trend reports van de doelgroep of de categorie. Deze analyses, samen met de input van de Brand Partners, zijn de basis van onze strategieën en projecten. Hierbij streven wij progressieve Marketing activiteiten na die opvallen in een verzadigde markt en inspireren. Maxxium ondersteunt eigen initiatief en het lef om de benodigde extra stap te nemen voor de merken.

Wie is Maxxium

Als Brand Manager ben ik dagelijks bezig met het implementeren van de merkstrategieën van de verschillende merken uit ons portfolio. De marketingplannen die we hiervoor schrijven dienen zowel in te spelen op de behoefte van de consument als op die van het merk zelf. Dat kan daardoor best wel eens ingewikkeld zijn. Maar dat maakt het werk dus ook meteen erg leuk. Het biedt uitdagingen die ik graag samen met mijn team aan ga. Wanneer het eindresultaat is zoals we dat voor ogen hadden, dan zijn we echt trots. Het is heerlijk om dat gevoel samen met je team en de organisatie te kunnen voelen en te vieren.

Britt

Brand Manager

Niet alleen binnen Maxxium maar wereldwijd speelt digitalisering een grote rol. Als Digital Manager houd ik me, samen met de Brand Managers, bezig met de digitale media strategieën en e-commerce campagnes voor onze merken. Waar kunnen we onze digitale (media) inzet optimaliseren en waar is er ruimte voor innovatie? Dat zijn voorbeelden van vraagstukken waar ik me als (interne) digitale sparringsconsultant mee bezig houd. Daardoor kunnen we als organisatie een sterke focus houden op de toekomst en kunnen we marktleider blijven op het gebied van gedistilleerde drank in Nederland.

Michou

Digital Manager

Binnen Maxxium werken we met een sterk gevarieerd portfolio afkomstig van onze Brand Partners. Ieder merk is uniek en vraagt dan ook om een andere marketingstrategie. Als Marketing Manager begeleid ik de verschillende Brand Managers individueel en met veel aandacht. Op die manier komen we samen tot de beste plannen waarmee we de merken kunnen versterken.

Mirte

Marketing Manager

Voor ieder merk uit ons portfolio ontwikkelen we samen met het team passende merkstrategieën. Vervolgens gaan we aan de slag om deze strategieën te vertalen naar concrete merk activaties waarmee we de doelgroep bereiken en binden aan het merk. Zelf ben ik bijvoorbeeld heel trots op onze activatie bij Wildeburg festival. Daar hebben we met een Jägermeister promoteam ijsblokken uitgedeeld op de camping. In deze ijsblokken was een flesje Jägermeister ingevroren, een perfecte link naar onze ijskoude missie, want Jägermeister drink je natuurlijk alleen ijskoud! Met een beperkt aantal ijsblokken hebben we een aanzienlijke impact gecreëerd. Het hele festival sprak erover en ook online kreeg onze actie veel aandacht. We waren dé ijskoude verrassing op een van de warmste dagen van het jaar.

Pim

Brand Ambassador

Join the team?

Klik hier